Inspirujące webinaria dla nauczycieli i rodziców, prosto od wydawnictwa ZAKAMARKI

 Drodzy nauczyciele oraz rodzice,


W Wasze ręce oddaję naprawdę inspirujące webinaria, które za pozwoleniem wydawnictwa ZAKAMARKI udostępniam specjalnie na naszym bibliotecznym blogu. 

Polecam przynajmniej raz w tygodniu poświęcić godzinę na przesłuchanie jednego z tych webinarów (tak! tak! Każdy z nich trwa aż godzinę). Uwierzcie mi Państwo, że nie zmarnujecie tej godziny, nie będziecie żałować poświęconego czasu, który zaowocuje lepszym poznaniem nie tylko dzieci, ale i książek, dzięki którym dzieci uczą się na przykład nazywania emocji. 

Ja osobiście dowiedziałam się z jednego z webinarów, że mój syn wcale nie przestaje słuchać czytanej przeze mnie książki, gdy zaczyna fikać koziołki, "stawać na głowie", obracać się na łóżku we wszystkie strony. To jego własny sposób przeżywania emocji związanych z książką. Teraz już jestem pewna, że to nie zabawa i oderwanie od treści książki, a właśnie jego sposób na wysłuchanie jej z uwagą. 

Polecam serdecznie! :)


Pierwszy webinar pozwala nam poznać sposób "jak czytać małym dzieciom". Jest on szczególnie przydatny jeśli w domu mamy małe dzieci od zupełnie małych do tych przedszkolnych. 





Drugi webinar, z którego właśnie dowiedziałam się o sposobie słuchania książek w wykonaniu mojego synka, to ten o tytule: ""Jak rozmawiać z dziećmi o emocjach z książką w ręce"





Trzeci webinar, który pragnę polecić to coś specjalnie dla rodziców i nauczycieli dzieci, które zaczynają swoją przygodę z nauką czytania, ale i dla nastolatków. 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

NOWY ROK SZKOLNY

Książki dla dzieci w języku Ukraińskim

Dyskusyjny Klub Przyjaciół Książki